Boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel nº 20. Monte Vivo no IES de Ponte Caldelas. Unha experiencia de rexeneración e custodia do territorio fronte aos incendios forestais
Mª Isabel Torres Jack
A colección de Boas Prácticas de Educación para o Desenvolvemento Sostible nace coa vocación de ofrecer exemplos concretos de innovación didáctica en relación coa educación para o desenvolvemento sostible e a cidadanía global, dirixidos a promover unha cultura de sustentabilidade e responsabilidade cívica nos centros.
O IES de Ponte Caldelas (Pontevedra), en colaboración co Centro de Formación e Experimentación Agroforestal de Lourizán, a Comunidade de Montes Veciñais de Cuiñas, e outros axentes do entorno, desenvolveu un proxecto educativo consistente en transformar un bosque queimado e degradado nun bosque autóctono, xerando así unha «área de custodia» e un espazo destinado á aprendizaxe e ao goce de todos e todas. O obxectivo foi contribuír á xestión sostible do territorio e sensibilizar á comunidade sobre a relación entre a prevención de incendios forestais e o mantemento de paisaxes de calidade.
- Escritor
- Mª Isabel Torres Jack
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Galego
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200268113
- Páginas
- 22
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 14-07-2025
Libros relacionados
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 5. Nuestro universo
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Diez: Familia y tratamiento
Contrastes. Módulos 1º, 2º y 3º
Los transversales
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2001. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 7 números extraordinarios
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 3 La ganadería
El vídeo en el área de Tecnología. Proyecto del plan de extensión área de Tecnología. Curso 1991-1992
Cuadernos de Rabat nº 15. Las destrezas y su tratamiento en los nuevos programas. Inteligencias múltiples en la clase de ELE
Guia didàctica. Govern obert. Educació Primària
Infoboletín nº 78. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos