Bones pràctiques d`educació per al desenvolupament sostenible. Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa!
María Isabel Reyes Sánchez , Rosario Casau González , Cristina Hidalgo Morillo , Maria del Carmen Benítez Lorente , María Antonia Tur Ribas , Catalina Marí Tur , Enriqueta Díaz Soria , Miguel Ángel Pérez Reyes
La col·lecció de Bones Pràctiques d'Educació per al Desenvolupament Sostenible neix amb la vocació d'oferir exemples concrets d'innovació didàctica pel que fa a l'educació per al desenvolupament sostenible i la ciutadania global, adreçats a promoure una cultura de sostenibilitat i responsabilitat cívica als centres. La novena bona pràctica de la col·lecció, titulada «Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa», ha estat realitzada a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. A través d'ella, l'Escola Infantil d'Entitat Local Ses Païsses introdueix l'alumnat en una visió ecològica i holística, educant-los en contacte amb la natura i ensenyant-los a observar-la, aprendre dels seus prodigiosos ecosistemes i col·laborar en el desenvolupament d'una relació de respecte i reconeixement de la nostra dependència pel que fa a ella.
- Número en la colección
- 9
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Català
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200261718
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 04-12-2024
Libros relacionados
Las enseñanzas profesionales en España
Resultados de Matemáticas. Tercer Estudio Internacional de Matemáticas y Ciencias (TIMSS)
Tinta China nº 11. Revista de la Consejería de Educación en China
Primero de primaria. Manual del alumno
Hendere y el derecho a la educación: los ODS en la escuela. Descubre los ODS con Hendere. Materiales didácticos del proyecto
Colección legislativa año 1970
La aventura de aprender. Cómo hacer un collage
Maletas Viajeras (Folleto)
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1987-1988
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 15 abril 2005