Bones pràctiques d`educació per al desenvolupament sostenible. Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa!
María Isabel Reyes Sánchez , Rosario Casau González , Cristina Hidalgo Morillo , Maria del Carmen Benítez Lorente , María Antonia Tur Ribas , Catalina Marí Tur , Enriqueta Díaz Soria , Miguel Ángel Pérez Reyes
La col·lecció de Bones Pràctiques d'Educació per al Desenvolupament Sostenible neix amb la vocació d'oferir exemples concrets d'innovació didàctica pel que fa a l'educació per al desenvolupament sostenible i la ciutadania global, adreçats a promoure una cultura de sostenibilitat i responsabilitat cívica als centres. La novena bona pràctica de la col·lecció, titulada «Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa», ha estat realitzada a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. A través d'ella, l'Escola Infantil d'Entitat Local Ses Païsses introdueix l'alumnat en una visió ecològica i holística, educant-los en contacte amb la natura i ensenyant-los a observar-la, aprendre dels seus prodigiosos ecosistemes i col·laborar en el desenvolupament d'una relació de respecte i reconeixement de la nostra dependència pel que fa a ella.
- Número en la colección
- 9
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Català
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200261718
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 04-12-2024
Libros relacionados
Escalafón de catedráticos numerarios de universidad , vol. I
PAEBA 2000-2003. Programa de Alfabetización y Educación Básica de Adultos en Iberoamérica
Conócenos. Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1935. Marzo. Números del 28 al 40
Vida escolar nº 47
Cuadernos de Rabat nº 4. Material didáctico para la clase de español lengua extranjera
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2012
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cantabria
Teoría de la información, codificación y lenguajes
Anaquel nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal