Estrategia Universidad 2015. The contributíon of universities to Spanish socio-economic progress 2010-2015. October 2010
Victor Rubio Matilla
Estrategia Universidad 2015 is an initiative directed to modernise Spanish universities by coordinating the various devolved regional university systems and developing a Spanish university system able to command an international reputation. The initiative addresses the strategic axes of improvement and modernisation tabled by the European Commission, seeking to achieve the following objectives: University higher education to be integrated within the EHEA., involvement in the European Research Area (ERA) as knowledge producers and transfer of knowledge and technology generated . This book on Estrategia Universidad 2015 describes the project's four strategic ambits (missions, people, capabilities, environment), each divided into axes which in turn are associated with a number of strategic lines of action that are to be addressed with urgency.
- Escritor
- Victor Rubio Matilla
- Materia
- U
- Idioma
- English
- Editorial
- Secretaría General de Universidades
- EAN
- 9789200047480
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2011
Libros relacionados
Addenda 1992 a los cuadernos de orientación. BUP. FPI. FPII
EDIF 52. ¿Quién asume el coste de la educación en Educación infantil y cómo afecta esto a la matriculación?
Vida escolar nº 46
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1969-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre
Seminario 2003. "Inmigración y educación: la intervención de la comunidad educativa"
La protección del medioambiente en España y Marruecos: los parques nacionales : XVI Premio "García Lorca" (edición 2006-2007)
Boletín de educación educaINEE nº 76. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (I)
El aprendizaje de las matemáticas y las ciencias en educación escolar: logros y motivación. Informe
Infoasesoría nº 128. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Materiales para la enseñanza multicultural nº 26