Proyecto EDIA nº 137. The world was created for all beings. Educación Secundaria
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 12, 13, 14, 15 & 17.
Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
To respect life below water, life on land and the environment.
To know the meaning of responsible consumption and production and partnership for goals.
To explain information, remember details and reading awareness.
To skim and scan articles written in not adapted English.
To develop research skills and visual design skills.
To show interest in the person or object that experiences an action rather than the person or object that performs the action (Passive Voice).
To recognise false friends.
To pronounce cognates words.
Vocabulary related to life below water, life on land, responsible consumption and production, climate change and partnership.
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 137
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200256264
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 19. Los súper Matihéroes. Educación Primaria. Curso 5º

Proyecto EDIA nº 155. Ekosistemak eta jasangarritasuna ikertzen

Proyecto EDIA nº 187. Parada 5: Explorando el destino

Proyecto EDIA nº 9. Factoría de deportes. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 134. Atmosfera ikertzen

Proyecto EDIA nº 94. Introduction to the AGENDA 2030: Sustainable Development Goals (SDGs). Lengua Inglesa. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 171. Gazteentzako aholkularitza-zentroa

Proyecto EDIA nº 49. ¡Quiero ser matemático!...Y yo ¡matemática! Matemáticas. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 116. Behin batean..., bazen estutxe bat

Proyecto EDIA nº 210. Parada 10: Rumbo a la empleabilidad