Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 36. El juicio de los héroes. Las aventuras de Filoland. Filosofía

Proyecto EDIA nº 88. The inventors

Proyecto EDIA nº 86. Súbditos no, ciudadanos

Proyecto EDIA nº 206. Proyecto Ciborg

Proyecto EDIA nº 192. La vida en un imperio

Proyecto EDIA nº 48. Rastreando la realidad. Las aventuras de Filoland. Filosofía

Proyecto EDIA nº 98. Money can buy anything. Inglés. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 228. Operación 2. Cloud computing

Proyecto EDIA nº 131. Construyendo. Tecnología. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 182. Parada 0: Punto de salida