Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 31. Investigando las propiedades de la materia. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 139. La imaginación al poder. Lengua castellana y literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 37. Everything is matter
Proyecto EDIA nº 150. Las reacciones químicas y los ODS
Proyecto EDIA nº 154. Inteligencia Artificial en Educación. Guía para docentes
Proyecto Edia nº 185. Parada 3: En caso de accidente
Proyecto EDIA nº 133. Geodibertsitatea ikertzen
Proyecto EDIA nº 74. Las aventuras de Filoland. Las pruebas de Nous
Proyecto EDIA nº 98. Money can buy anything. Inglés. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 17. Proyecto Avispas. Educación Primaria