Proyecto EDIA nº 163. School of Wizards: New at school!
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the world of wizards. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
-To read and write letters and emails and to analyse their structure.
-To debate, organise and take decisions.
-To describe what they are doing in a specific moment.
- To describe using the verb to be and to work in the past.
-Vocabulary related to personality description, wizards, jobs and professions, clothes, accessories, subjects and means of transports.
-To explain information an remember details.
-To develop research skills and visual design skills.
-To practice oral and written mediation by solving problems of students parents and helping new students.
-To translate messages in other languages
-To use the present continuous for future arrangements.
-To know the 2030 Agenda and its 17 SDG.
- To know Celtic names
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 163
- Materia
- Educación primaria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 31-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 226. Desafío 4. Plan de digitalización

Proyecto EDIA nº 2. Emoción, claqueta y acción. Educación Primaria. Curso 5º

Proyecto EDIA nº 74. Las aventuras de Filoland. Las pruebas de Nous

Proyecto EDIA nº 25. Torneo de píldoras estadísticas. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 191. Parada 9: PortaFOLio de empleabilidad

Proyecto EDIA nº 95. Un mundo en crisis. El fin de siglo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 69. Investigando la energía. Física y Química

Proyecto EDIA nº 108. Guía de creación de REA del proyecto EDIA (2023). Guía para docentes

Proyecto EDIA nº 213. Parada 13: Itinerario en grupo

Proyecto EDIA nº 140. Nos queda la palabra