Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Seminario Iberoamericano de política científica y tecnológica

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1984-2. Actos Administrativos. Números del 23 al 53 más 1 número extraordinario e índices 2º y 3º trimestres

Una piel invisible contra el terrorismo. Unidad didáctica para valores éticos 1º ESO

Estadística de la enseñanza en España. Niveles no universitarios 1985/86

Sistemat: Guía del usuario

España, el movimiento educativo durante el curso 1957-58

Recurso vivir la ética. Ética. ESO

Enlace nº 80. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Enlace nº 103. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia

Desarrollo socioafectivo. Ciclo formativo: Educación Infantil