Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Química

Boletín de noticias nº 29

Modelo europeo de gestión de calidad. Guía para la autoevaluación

Marcos y pruebas de la evaluación PISA 2022. Pensamiento Creativo

Memoria de actividades de I+D+I 2002. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología

Glosario europeo sobre educación. Volumen 2: instituciones educativas

Un bicho extraño. Un cuento raro para la clase de español. Situación de aprendizaje de Primaria

Informe 2009: objetivos educativos y puntos de referencia 2010

Plan de evaluación de centros docentes : niveles no universitarios : programa piloto para al curso 1991-1992, documento 2

La atención a la diversidad en la educación secundaria obligatoria