Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Línea de envasado, etiquetado y embalado en la industria alimentaria. Industrias alimentarias. Formación profesional
Boletín de noticias nº 27
Participación educativa nº 16. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Profesorado y calidad de la educación
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Soria)
Cours pour étrangers en Espagne 1976-77
Formación profesional a distancia. Formación y orientación laboral
El lenguaje de signos. Vocabulario escolar básico
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Zaragoza
Reglamento de las escuelas de formación profesional industrial. Aprobado por Orden Ministerial de 20 de noviembre de 1959. (B. O. E. de 28-XII-1959)
La unidad didáctica en la Educación Primaria. Curso de actualización científica y didáctica de Educación Primaria