
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 370
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Vida escolar nº 9 - 10
Malted. Recursos interactivos de idiomas. Primaria, ESO y Bachillerato
redELE nº 31. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
PISA in Focus 92. ¿Cómo se relaciona la motivación con el rendimiento y la ansiedad del alumnado?
Catálogo de consultas del Consejo de Aragón
El bienestar de los estudiantes. Resultados de PISA 2015. Informe español
Estudio Internacional de Enseñanza y Aprendizaje. Talis
Preimpresión en artes gráficas. Grado medio
Revista de educación nº 401. Julio-Septiembre 2023
Boletín de educación educainee nº 59. TALIS 2018. Volumen II. Colaboración docente