Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 370
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Revista de Bachillerato nº 8. CUADERNO MONOGRÁFICO (2). Octubre - Diciembre 1978

Mis unidades de español. Primer cuatrimestre 2015-2016. B2.1 - ALCE

Sección Nobleza del Archivo Histórico Nacional

Revista de educación nº 393. Julio-Septiembre 2021

Enlace nº 93. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Estrategia para la internacionalización de las universidades españolas 2015-2020

Videocine en las ciencias sociales

Primer symposium sobre aprendizaje y modificación de conducta en ambientes educativos

Didáctique de la langue et de la civilisation françaises

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Marzo 2013