Revista de educación nº 399. January-March 2023
Artículos contenidos en esta revista: Academic determinants and motivations according to the gender of vocational training students ; CLIL lesson planning in Education student teachers: a case study ; Sexual orientation, self-esteem, and academic achievement during adolescence ; What can the teachings of the Tao classics contribute to western education? ; The teaching profession in European Union Education Policy ; Transitioning to adult life from a gender perspective: care leavers over 25 years of age ; Dishonest conduct and corrective measures. Business university student perspective ; Relationship between preference in teaching styles with participation in assessment and teaching styles that support basic psychological needs in Physical Education ;Comparison of multiple regression and artificial neural network performances in determining the order of importance of predictors in educational research
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 8472121840000
- Edición
- 1
Libros relacionados
Guía para auxiliares de conversación españoles en Noruega 2021-2022
La lectura en PISA 2000, 2003 y 2006. Marco y pruebas de la evaluación
Acti/España nº 1. Revista de auxiliares de conversación. Actividades para la clase de español
Revista del Observatorio Tecnológico
PISA in Focus 70. ¿Qué sabemos sobre la selección y el desarrollo profesional del profesorado en países de alto rendimiento?
Tecla nº 1/2020. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2013
Secciones Bilingües de español en Europa central, oriental y China. Programa de profesorado. Guía para candidatos y docentes en activo. Curso 2020-21
Policy Brief 17. PIRLS para docentes: hacer los resultados de PIRLS más útiles para profesionales
Marco europeo para la competencia digital de los educadores. DigCompEdu