Boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel nº 20. Monte Vivo no IES de Ponte Caldelas. Unha experiencia de rexeneración e custodia do territorio fronte aos incendios forestais
Mª Isabel Torres Jack
A colección de Boas Prácticas de Educación para o Desenvolvemento Sostible nace coa vocación de ofrecer exemplos concretos de innovación didáctica en relación coa educación para o desenvolvemento sostible e a cidadanía global, dirixidos a promover unha cultura de sustentabilidade e responsabilidade cívica nos centros.
O IES de Ponte Caldelas (Pontevedra), en colaboración co Centro de Formación e Experimentación Agroforestal de Lourizán, a Comunidade de Montes Veciñais de Cuiñas, e outros axentes do entorno, desenvolveu un proxecto educativo consistente en transformar un bosque queimado e degradado nun bosque autóctono, xerando así unha «área de custodia» e un espazo destinado á aprendizaxe e ao goce de todos e todas. O obxectivo foi contribuír á xestión sostible do territorio e sensibilizar á comunidade sobre a relación entre a prevención de incendios forestais e o mantemento de paisaxes de calidade.
- Escritor
- Mª Isabel Torres Jack
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Galego
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200268113
- Páginas
- 22
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 14-07-2025
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1972-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 e índice 2º trimestre
Análisis de los informes de los estudiantes Sócrates/Erasmus curso 2002-2001
That's English! Intermedio B2.1
Revista de educación nº 193
Resúmenes de proyectos de biomedicina y ciencias de la salud financiados con cargo al fondo nacional para el desarrollo de la investigación científica y técnica 1988
Enlace nº 84. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Leer.es. Febrero 2012: Aprender. Aprendizaje a lo largo de la vida. 10 claves para aprender a interpretar
Introducción al lenguaje científico. Cuaderno de actividades de aprendizaje y vocabulario. Secciones bilingües con lengua española en la Republica Checa
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2012. Informe español
Plan de evaluación de centros docentes : (niveles no universitarios) : Plan EVA, curso 1992-93, documento 2