Bones pràctiques d´educació per al desenvolupament sostenible. Projecte ocells. Volem junts!
Dolors García García
La col·lecció de Bones Pràctiques d'Educació per al Desenvolupament Sostenible neix amb la vocació d'oferir exemples concrets d'innovació didàctica pel que fa a l'educació per al desenvolupament sostenible i la ciutadania global, adreçats a promoure una cultura de sostenibilitat i responsabilitat cívica als centres. La bona pràctica proposada per l'escola d'Educació Infantil i Primària Pilar Mestres-Jaume Torrens, de la Roca del Vallès (Barcelona), consisteix en el desenvolupament d'un projecte multidisciplinari on, a través de diverses propostes metodològiques com laprenentatge basat en problemes, laprenentagte i servei o el mètode científic, es convida a lalumant a lestudi i la cura de les aus, al treball a lhort i a la interacció respectuosa amb l'entorn, promovent la sensibilitat, l'esperit crític i el compromís actiu amb la conservació medi ambient.
- Escritor
- Dolors García García
- Número en la colección
- 17
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Català
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200261725
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 04-12-2024
Libros relacionados

Centros españoles en Marruecos. Evaluación de la educación primaria 2006. Sexto curso

Cuaderno comunicativo para Secciones Bilingües en Español 2, volumen 2

Lengua extranjera: francés. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1

Propostas de mellora. Informe sobre o estado e situación do sistema educativo. Curso 2008-2009 = Propuestas de mejora. Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2008-2009

Plan para reducción del abandono educativo temprano

Tecla nº 2/2023. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda

Teacher Snippets. ¿Cierto o falso? Estrategias para fomentar la evaluación de la información en el aula

I Panorama internacional de la protección escolar

Consejos Escolares

Materiales para la clase de ELE 2017-2018