Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 85. Why do we live here? Ciencias Naturales. Educación Primaria

Proyecto EDIA nº 52. Historia Contemporánea en mi móvil. Geografía e Historia. Bachillerato

Proyecto EDIA nº 125. Sistema materialak

Proyecto EDIA nº 65. Guía básica de la creación de REA con eXeLearning

Proyecto EDIA nº 37. Everything is matter

Proyecto EDIA nº 119. Erromatar erara

Proyecto EDIA nº 117. Energía Ikertzen

Proyecto EDIA nº 110. ¿Demasiados decibelios?. Música. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 122. Indarrak ikertzen

Proyecto EDIA nº 204. El poder de las conexiones invisibles