Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para aprendizaje por proyectos de Inglés en 2º de ESO. "What a digital world!"
Proyecto EDIA nº 44. Miradas urbanas, una visión compartida de la realidad
Proyecto EDIA nº 191. Parada 9: PortaFOLio de empleabilidad
Proyecto EDIA nº 33. Investigando los sistemas materiales. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 42. Investigando las fuerzas. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº61. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Desafío 8. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 184. Parada 2: Riesgos de la ruta
Proyecto EDIA nº 34. Guía práctica de licencias de uso para docentes. Guías
Proyecto EDIA nº 20. ¿Creer vs matar? Educación Secundaria. Curso 4º
Proyecto EDIA nº 171. Gazteentzako aholkularitza-zentroa