Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 99. Investigando la Atmósfera
Proyecto EDIA nº 141. La literatura sin límites.
Proyecto EDIA nº 202. Profundizamos en el arte de formular
Proyecto EDIA nº 78. Guía de autorregulación del aprendizaje
Proyecto EDIA nº 21. Mi novio me controla lo normal. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 13. La materia nos rodea. Educación Secundaria. Cursos 2º y 3º
Proyecto EDIA nº 190. Parada 8: El mapa no es el territorio
Proyecto EDIA nº 127. Argia eta zientzia agertokira
Proyecto EDIA nº 140. Nos queda la palabra
Proyecto EDIA nº 192. La vida en un imperio