Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 184. Parada 2: Riesgos de la ruta
Proyecto EDIA nº 81. Y tú ¿Qué harías para mejorar el mundo?. Lengua Castellana y Literatura
Proyecto EDIA nº 47. Empresa e Iniciativa Emprendedora: Desafío 1. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 173. Mujeres que dejan huella
Proyecto EDIA nº 86. Súbditos no, ciudadanos
Proyecto EDIA nº 119. Erromatar erara
Proyecto EDIA nº 55. Guía de software libre en educación
Proyecto EDIA nº 3. Luz y ciencia a escena. Educación Primaria. Curso 5º
Proyecto EDIA nº 170. A music festival in town
Proyecto EDIA nº 122. Indarrak ikertzen