Proyecto EDIA nº 163. School of Wizards: New at school!
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the world of wizards. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
-To read and write letters and emails and to analyse their structure.
-To debate, organise and take decisions.
-To describe what they are doing in a specific moment.
- To describe using the verb to be and to work in the past.
-Vocabulary related to personality description, wizards, jobs and professions, clothes, accessories, subjects and means of transports.
-To explain information an remember details.
-To develop research skills and visual design skills.
-To practice oral and written mediation by solving problems of students parents and helping new students.
-To translate messages in other languages
-To use the present continuous for future arrangements.
-To know the 2030 Agenda and its 17 SDG.
- To know Celtic names
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 163
- Materia
- Educación primaria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 31-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 142. ¿Qué hay detrás del interruptor de la luz?. Ciencias Naturales. Educación primaria

Proyecto EDIA nº 123. Jarduera zientifikoa

Proyecto EDIA nº 217. Parada 17: Proyecto de Innovación Aplicada

Proyecto EDIA nº 144. ¿Es nuestra vida sostenible?. Ciencias Naturales. Educación primaria

Proyecto EDIA nº 130. Biodibertsitatea ikertzen

Proyecto EDIA nº 200. Y tú ¿Conoces mi tierra?

Proyecto EDIA nº 32. Somos un equipo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 223. Desafío 1. Economía Circular

Proyecto EDIA nº 2. Emoción, claqueta y acción. Educación Primaria. Curso 5º

Proyecto EDIA nº 183. Parada 1: En ruta hacia el perfil profesional