Proyecto EDIA nº 164. School of Wizards: I became an amazing wizard
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the world of wizards. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt to:
-to debate and take decisions -to understand and produce oral and written messages -to interact and mediate orally and with written information -to explain information and remember details -to develop research skills and visual design skills -to learn vocabulary related to explorer trips (activities,material, landscape), to animals body parts,aromatic plants, ICT and free time activitie -to express actions in the past with regular and irregular verbs -to express strong obligation and necessity -to read and follow instructions to explain instructions to their classmates -to practice the pronunciation of must and mustnt -to know famous castles and their location -to do descriptions using adjectives in comparative and superlative form -to know mythical creatures and to practice their pronunciation to review pronouns (subject, object, adjective possessive and possessive) -to learn how to take care about animals -to express certainty, necessity, obligation and lack of obligation -to express probability or possibility and predictions.
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 164
- Materia
- Educación primaria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200267314
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 29-04-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 138. Hidrosfera ikertzen
Proyecto EDIA nº 196. Energia: etorkizuna orain da
Proyecto EDIA nº 86. Súbditos no, ciudadanos
Proyecto EDIA nº 62. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Desafío 9. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 70. A trip from cell to the body
Proyecto EDIA nº 91. Entre realidad y deseo. ¿Eres romántico o realista?. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 94. Introduction to the AGENDA 2030: Sustainable Development Goals (SDGs). Lengua Inglesa. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 30. Investigando la actividad científica. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 97. Investigando la Biodiversidad. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 190. Parada 8: El mapa no es el territorio