Revista de educación nº 381. July-September 2018
Articles oncluded in this issue: Construction of intuitive representations about sound in preschool children ; Linking the University of Granada CertAcles listening test to the CEFR ; Impact of the economic crisis on school segregation in Spain ; Analysis of the Learning Styles measurement tools ; Numerical magnitude processing and mathematics achievement ; Illiteracy in the first third of the twentieth century: the
creation of schools in Valdés (Asturias) ; Linking coaches and student achievement: PTA in Colombia ; State of scientific practices and educational research. Potential challenges for the next decade ; Social Capital and Social Networks of Teachers: Systematic Review ; Inquiry-based Science Education. A systematic review of Spanish production ; Do experimentation outreach programs improve attitudes towards school science?
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104060
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Avanzando hacia una educación inclusiva. La atención al alumnado con necesidades educativas especiales en las CC. AA. a través de la revisión de la normativa
Ampliación de los sistemas de representación técnicos y gráficos. Materiales didácticos. Bachillerato
Cours pour, trangersen Espagne, cours 1981-82
Índice de legislación educativa (año 1992). Material de apoyo a la función inspectora y a los administradores de la educación
Las elecciones municipales y autonómicas a través de la prensa. Una propuesta de actividades didácticas
La inserción laboral desde la F.P. en Baleares
Revista de Bachillerato nº 1. Enero - Marzo 1977
Actividades Agrarias. Técnico en Trabajos Forestales y de Conservación del Medio Natural. Grado medio
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 6 mayo 2005
Diseño y desarrollo del currículo en sistemas educativos descentralizados. Estudio comparado y prospectiva para España en el marco de la reforma curricular de la LOMLOE