Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Distrito compartido. Curso académico 1995/96. Limites de admisión. Alumnos de nuevo ingreso. Enseñanzas del sistema universitario público
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Lengua castellana 2. Estamos en antena
Revista de educación nº 396. Abril-Junio 2022
Étudier en Espagne
Revista de educación nº 301. Europa y la educación
Formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. Bélgica y Luxemburgo, curso 2012/2013
Vida escolar Nº 124-126
Boletín de educación educainee nº 33. TALIS 2013: Estudio internacional sobre la Enseñanza y el Aprendizaje - Informe español
Física. Materiales didácticos. Bachillerato
Aprendizaje activo. Experiencias educativas innovadoras. XXIII Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa