Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional. Año 2022. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Julio de Pablo
Anaquel nº 2. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
El mundo estudia español 2022. Traducciones
redELE nº 4. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1940. Resoluciones Administrativas. Números del 2 al 54
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2017. Actos Administrativos. Números del 1 al 4.
Margined@.es nº 14. Instituto Español de Andorra
Curso de Orientación Universitaria
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1992-1993