Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Proyecto conocimiento de la seguridad y la defensa en los centros educativos. Materias curriculares. Educación primaria
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 2001)
Las gimnospermas
Formato Ibermarc para monografías : manual
Materiales nº 22. Humor
Primer escalafón de maestras de escuelas nacionales existentes en 31 de diciembre de 1933
El altavoz nº 2. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
La ruta pictórica de Luís de Morales
PISA in Focus 87. ¿Han adquirido los jóvenes de quince años una mayor conciencia ecológica con el paso de los años?
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2008