Revista de educación nº 400. April - June 2023. Policy Building and Generation of Knowledge in Education
Artículos contenidos en esta revista: Salutation. Ministry of Education and Vocational Training ; Presentation: Policy building and generation of knowledge in education ; On the difficulties of incorporating international comparative evidence into educational policy making. Lessons that the education sector could learn from political science ; Evidence-based education. Scientific dangers and political advantages ; Strengthening research use in education policy: International landscape ; International Organizations and Evidence-based Education Policy: Their evident relation ; Radiography of a decade of Spanish educational scientific journals (2011 - 2020) ; Educational Practices and Teaching Styles in Twentiethcentury Spain. Reflections in the Revista de Educación ; Contribution of scientific journals to the construction of teacher training policies in Portugal ; Federalism, School Reforms, and the Principle of Equality in Argentina ; Asymmetries of cross-national regulatory laws on Heritage Education ; Gender stereotypes and vocational variables in secondary education female students ; Development of graduates’ transversal competences: the mobility program Galeuropa ; Teacher credibility and learner engagement in traditional and nontraditional education university students
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 8472121840001
- Edición
- 1
Libros relacionados
Acti/España nº 7. Revista de auxiliares de conversación de español. Actividades para la clase de español
El libro objeto. Plan. Expresión artística
Guía de auxiliares de conversación en Francia 2015 - 2016
Boletín Informativo INEE Nº.14 marzo 2023
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1963-3. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 78 e índice 3º trimestre
Hispanogalia 2005-2006. Revista hispanofrancesa de pensamiento, literatura y arte II
Atlas de Joan Martines (año 1587). Lámina nº 01. Typus Orbis Terrarum
Integrated Curriculum for Secondary Education. Social Sciences, years 1 and 2
EDIF 68. ¿Cuáles son las características de la Formación Profesional en la Educación Secundaria de segundo ciclo?
Boletín informativo nº 8. Unidad de Igualdad de Género del MEYFP. Aulas por la igualdad. El valor de coeducar