Revista de educación nº 400. April - June 2023. Policy Building and Generation of Knowledge in Education
Artículos contenidos en esta revista: Salutation. Ministry of Education and Vocational Training ; Presentation: Policy building and generation of knowledge in education ; On the difficulties of incorporating international comparative evidence into educational policy making. Lessons that the education sector could learn from political science ; Evidence-based education. Scientific dangers and political advantages ; Strengthening research use in education policy: International landscape ; International Organizations and Evidence-based Education Policy: Their evident relation ; Radiography of a decade of Spanish educational scientific journals (2011 - 2020) ; Educational Practices and Teaching Styles in Twentiethcentury Spain. Reflections in the Revista de Educación ; Contribution of scientific journals to the construction of teacher training policies in Portugal ; Federalism, School Reforms, and the Principle of Equality in Argentina ; Asymmetries of cross-national regulatory laws on Heritage Education ; Gender stereotypes and vocational variables in secondary education female students ; Development of graduates’ transversal competences: the mobility program Galeuropa ; Teacher credibility and learner engagement in traditional and nontraditional education university students
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 8472121840001
- Edición
- 1
Libros relacionados
Infoboletín de Países Bajos nº 4. Boletín de información sobre la enseñanza del español
European Survey on Language Competences (ESLC). Secondary research
Cuadernos de Italia y Grecia nº 3. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2012. Informe español
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2012. Actos Administrativos. Números del 1 al 4.
Antología. Textos literarios para Maturita I. Secciones bilingües de Eslovaquia
Docentes y asesores españoles en Luxemburgo. Guía 2025 y 2026
Revista de educación nº 387. Enero-Marzo 2020
Seminario de animación a la lectura
Revista de educación nº 242