Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados

Gestión de la pequeña y mediana empresa. Contabilidad 2

Alba nº 100. Del 1 al 15 de Julio de 1968

Aljamía nº 8. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos

Pirineos nº 9. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra

El terrorismo en España. Unidad didáctica para Geografía e Historia. 4º ESO. Cuadernillo para el profesorado

Educación intercultural. Niños gitanos en la escuela

Atlas de Joan Martines

Mis unidades de español. Segundo cuatrimestre. C1. ALCE. Aula Internacional. Serie naranja

Proyecto Canals. Recursos interactivos de matemáticas. Infantil y primaria

Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de violencia escolar