Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados

Boletín de Seguridad de la Información nº 5

Paralelo 50 nº 1. Revista de la Consejería de Educación: Polonia, Eslovaquia, República Checa y Rusia

Cursos de especialización

Materiales curriculares de lengua árabe. Educación infantil: 5 años. Libro del profesor. La primavera y los animales. El cuerpo, la salud y la alimentación. El verano

Conoce España a través de sus festivales. Unidades de secundaria y A-level

Boletín informativo nº 3 Marzo 2018. Eurydice España - rediE

Noticias interuniversitarias

El español en Alemania. El alemán en España

Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social. Diario de la implantación

Infoasesoría nº 174. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo