Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Guía para auxiliares de conversación de español en la República de Irlanda. Curso 2018-2019
El español como lengua extranjera en Alemania
Yo te diré... nº 5. Revista digital de la Asesoría de Educación en Filipinas
Margined@.es nº 13. Instituto Español de Andorra
Tinta China nº 0
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades del Reino. 1928
Enlace nº 90. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Programación de lengua extranjera. Inglés (1). Secundaria obligatoria. 3er. curso
Guía de Auxiliares de conversación de lengua francesa marroquíes en España. Curso 2019-2020
Bibliotecas escolares. Premios 2010