Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Estadística universitaria. Curso 2000-2001
IEA Compass Briefs in Education. Nº 1
Estudio Internacional de Tendencias en Matemáticas y Ciencias. TIMSS
Matemáticas aplicadas a las ciencias sociales II. Materiales didácticos. Bachillerato
Espiral nº 18. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Español para fines específicos. Actas del III CIEFE. III Congreso Internacional de español para fines específicos. Utrecht, noviembre de 2006
Boletín ELE Anatolia nº 3. DDP Educativos en Turquía
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social. Guía del profesor
Cursos de formación para el profesorado de las enseñanzas técnico-profesionales (Curso 1990-91)
Carpe