Spanish education system 2009
María Vaíllo Rodríguez , Elisa Ruiz Veerman , Antonia Parras Laguna , Patricia Vale Vasconcelos , Enrique Navarro Asencio , Patricia Díaz-Caneja Sela , Pau Alarcón Pérez , Natalia Benedí Pérez , Montserrat Boix Teruel , Flora Gil Traver , José Manuel González Perrino , Laura Martínez Alamillo , Yaiza Pérez Alonso , Fátima Rodríguez Gómez , María Isabel Ramírez Pérez , Miriam Prieto Egido , María Esther Pérez Miguelañez , Natalia Gil Novoa , Juana Savall Ceres , María José Brioso Valcárcel , Elena Vázquez Aguilar , Montserrat Grañeras Pastrana , Eduardo Coba Arango , Laura Tejado Montero , Clara de Andrés Sanz , María Reneses Botija , Jéssica Gallego Entonado , Tracey Maree Chapelton , Ana María Sánchez Carreño
One of the main tasks of the Institute for Teacher Training and Educational Research and Innovation (IFIIE), is, since decades, the periodic preparation of reports describing the Spanish education system in a detailed and up-to-date way. This report constitutes a brief version of the one recently carried out by the IFIIE: The Spanish Education System 2009. Its methodology of work has been structured into three stages: 1) search, analysis, choice and classification of both state and regional regulations as well as official statistics, 2) juxtaposition of the information obtained, presented in tables and figures, and 3) comparison in order to understand and identify trends and convergences and divergences in state and regional education. As a result, two volumes with complex, thorough and detailed information on the education system and its different aspects are provided. This brief version consists of 14.
- Materia
- EDUCACIÓN TERCIARIA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto de Formación del Profesorado, Investigación e Innovación Educativa
- EAN
- 9788436948981
- ISBN
- 978-84-369-4898-1
- Depósito legal
- BI-2407-2010
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2010
Libros relacionados
Economía de la empresa. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Directrices de la política universitaria
Revista de educación nº 293. Educación, Formación y empleo en el umbral de los noventa
PISA in Focus 93. ¿Por qué no hay más chicas que decidan emprender carreras profesionales de ciencias?
Anaquel nº 32. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educacion y Ciencia para el año 1975
National plan for quality assessment of universities in Spain. Summary of the final report third round. February 2002
Instituto Nacional de Reeducación de Inválidos : rehabilitación y formación docente-profesional de inválidos en la adolescencia : curso escolar 1959-60
Guía para auxiliares de conversación españoles en Nueva Zelanda. Curso 2022-2023
Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 8 / 2020