Bones pràctiques d`educació per al desenvolupament sostenible. Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa!
María Isabel Reyes Sánchez , Rosario Casau González , Cristina Hidalgo Morillo , Maria del Carmen Benítez Lorente , María Antonia Tur Ribas , Catalina Marí Tur , Enriqueta Díaz Soria , Miguel Ángel Pérez Reyes
La col·lecció de Bones Pràctiques d'Educació per al Desenvolupament Sostenible neix amb la vocació d'oferir exemples concrets d'innovació didàctica pel que fa a l'educació per al desenvolupament sostenible i la ciutadania global, adreçats a promoure una cultura de sostenibilitat i responsabilitat cívica als centres. La novena bona pràctica de la col·lecció, titulada «Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa», ha estat realitzada a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. A través d'ella, l'Escola Infantil d'Entitat Local Ses Païsses introdueix l'alumnat en una visió ecològica i holística, educant-los en contacte amb la natura i ensenyant-los a observar-la, aprendre dels seus prodigiosos ecosistemes i col·laborar en el desenvolupament d'una relació de respecte i reconeixement de la nostra dependència pel que fa a ella.
- Número en la colección
- 9
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Català
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200261718
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 04-12-2024
Libros relacionados
Lengua árabe. Educación infantil 3 años: El otoño. Libro del alumno
Marco de Evaluación de Lengua Extranjera PISA 2025
La aventura de aprender. Cómo hacer un teatro foro
Tinta China nº 4
Lógica matemática
Síntesis y visualización de la voz y el habla
Boletín de noticias nº 61
Área de lengua castellana y literatura
Campus de excelencia internacional. Presentación de los proyectos seleccionados convocatoria CEI 2011. Proyectos aprobados convocatoria CEI 2009
Plan de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis). Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario