Bones pràctiques d`educació per al desenvolupament sostenible. Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa!
María Isabel Reyes Sánchez , Rosario Casau González , Cristina Hidalgo Morillo , Maria del Carmen Benítez Lorente , María Antonia Tur Ribas , Catalina Marí Tur , Enriqueta Díaz Soria , Miguel Ángel Pérez Reyes
La col·lecció de Bones Pràctiques d'Educació per al Desenvolupament Sostenible neix amb la vocació d'oferir exemples concrets d'innovació didàctica pel que fa a l'educació per al desenvolupament sostenible i la ciutadania global, adreçats a promoure una cultura de sostenibilitat i responsabilitat cívica als centres. La novena bona pràctica de la col·lecció, titulada «Sembrant llavors en un ambient ecosostenible amb totes les fortaleses de la comunitat educativa», ha estat realitzada a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. A través d'ella, l'Escola Infantil d'Entitat Local Ses Païsses introdueix l'alumnat en una visió ecològica i holística, educant-los en contacte amb la natura i ensenyant-los a observar-la, aprendre dels seus prodigiosos ecosistemes i col·laborar en el desenvolupament d'una relació de respecte i reconeixement de la nostra dependència pel que fa a ella.
- Número en la colección
- 9
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Català
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200261718
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 04-12-2024
Libros relacionados
Antonio Gaudí (1852-1926)
Guía didáctica Gobierno Abierto. Bachillerato
Actividades Agrarias. Técnico en Trabajos Forestales y de Conservación del Medio Natural. Grado medio
El ordenador en Ciencias. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Boletín de noticias nº 59
Estudio de alfabetización mediática en centros de Educación Secundaria Obligatoria
Guía 2016. Auxiliares de conversación españoles. Australia
Revista de educación nº 400. April - June 2023. Policy Building and Generation of Knowledge in Education
EDIF 65. ¿Cuál es el nivel educativo alcanzado y sus consecuencias en el mercado de trabajo de los adultos nacidos en el extranjero en comparación con los de sus compañeros nativos?
Revista de educación nº 24