Proyecto EDIA nº 137. The world was created for all beings. Educación Secundaria
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 12, 13, 14, 15 & 17.
Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
To respect life below water, life on land and the environment.
To know the meaning of responsible consumption and production and partnership for goals.
To explain information, remember details and reading awareness.
To skim and scan articles written in not adapted English.
To develop research skills and visual design skills.
To show interest in the person or object that experiences an action rather than the person or object that performs the action (Passive Voice).
To recognise false friends.
To pronounce cognates words.
Vocabulary related to life below water, life on land, responsible consumption and production, climate change and partnership.
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 137
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200256264
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 29. Quijotes de Museo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 88. The inventors
Proyecto EDIA nº 50. Plants. Ciencias/Inglés. Educación Primaria
Proyecto EDIA nº 25. Torneo de píldoras estadísticas. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 13. La materia nos rodea. Educación Secundaria. Cursos 2º y 3º
Proyecto EDIA nº 190. Parada 8: El mapa no es el territorio
Proyecto EDIA nº 204. El poder de las conexiones invisibles
Proyecto EDIA nº 52. Historia Contemporánea en mi móvil. Geografía e Historia. Bachillerato
Proyecto EDIA nº 102. Investigando los ecosistemas y la sostenibilidad. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 183. Parada 1: En ruta hacia el perfil profesional