Proyecto EDIA nº 153. Osasuna eta ohitura osasungarriak
Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Departamentua
HBI honen helburua da osasuna eta ohitura osasungarriak ikertzea. Osasuna guretzat zer den aztertuko dugu, bai eta kontzeptu horrek historian izan duen bilakaera ere. Ikuspuntu zientifikotik aztertuko ditugu ohitura osasungarriak, gaur egungo praktika jakin batzuetatik haratago (hala nola gorputza gurtzea edo pozik egoteko beharrari buruzko mezu-zaparrada), presio handia egiten baitute osasunaren arloan hartzen ditugun erabakietan.
Sekuentzia didaktikoa ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa planteatzen baitira, eta gidatutako ikerketen bitartez ebazten dira, amaierako produkzio bati lotuta. Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako hezkuntza-konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere.
- Escritor
- Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Departamentua
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 153
- Materia
- Biología y Geología
- Idioma
- Euskara
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200257179
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 05-04-2024
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para Geografía e Historia en Secundaria
Proyecto EDIA nº 40. Recopilación de experiencias EDIA. Lengua y Literatura 2018/2019. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 144. ¿Es nuestra vida sostenible?. Ciencias Naturales. Educación primaria
Proyecto EDIA nº 141. La literatura sin límites.
Proyecto EDIA nº 97. Investigando la Biodiversidad. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para aprendizaje por proyectos en Geografía e Historia de Secundaria
Proyecto EDIA nº 99. Investigando la Atmósfera
Proyecto EDIA nº 102. Investigando los ecosistemas y la sostenibilidad. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA. Recursos educativos para trabajo por proyectos para inglés en Secundaria
Proyecto EDIA nº 70. A trip from cell to the body