Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 230. Operación 4. Inteligencia artificial

Proyecto EDIA nº 46. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Desafío 3. Formación Profesional

Proyecto EDIA nº 229. Operación 3. Ciberseguridad

Proyecto EDIA nº 180. Geopaisaiak

Proyecto EDIA nº 39. Empresa e Iniciativa Emprendedora: Desafío 0. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Formación Profesional

Proyecto EDIA nº 30. Investigando la actividad científica. Física y Química. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 31. Investigando las propiedades de la materia. Física y Química. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 189. Parada 7: Viaje combinado a medida

Proyecto EDIA nº 177. Invent, impact, inspire

Proyecto EDIA nº 5. Somos escritores... ¡por primera vez! Educación Primaria