Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 17. Proyecto Avispas. Educación Primaria
Proyecto EDIA nº 95. Un mundo en crisis. El fin de siglo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 137. The world was created for all beings. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 33. Investigando los sistemas materiales. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 40. Recopilación de experiencias EDIA. Lengua y Literatura 2018/2019. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 135. Our school rocks! Inglés. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 119. Erromatar erara
Proyecto EDIA nº 118. Beroa ikertzen
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para Formación y Orientación Laboral
Proyecto EDIA nº 144. ¿Es nuestra vida sostenible?. Ciencias Naturales. Educación primaria