Revista de educación nº 368. April-Jun 2015. Monograph: Critical Issues On Gifted Education And Talent Development
Articles included in this issue: From genes to talent: the DMGT/CMTD perspective ; Rethinking Giftedness: A Developmental Approach ; Tripartite Model of Giftedness and Best Practices in Gifted Assessment ; A Multi Criteria System for the Identification of High Achieving and Creative/Productive Giftedness ; Aurora Battery: A new assessment of successful intelligence ; Why Child Prodigies Are Important ; The Julian C. Stanley Study of Exceptional Talent: A Personalized Approach to Meeting the Needs of High Ability Students ; Flipped Learning model and the development of talent at school ; Differentiation in action: The Integrated Curriculum Model ; Why some gifted children are notably more successful in life than others with equal ability and opportunities ; Disagreements in working as a team: A case study of gifted science students.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200082184
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2015
Libros relacionados
Colección legislativa año 1986
Boletín de novedades nº 39. Mayo-Junio 2022. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Actas del VII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Dificultades y estrategias
Pruebas para ingreso de religiosos en la Orden de Santiago. Catálogo de los expedientes y relaciones de religiosos existentes en el Archivo Histórico Nacional
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXIV
Alba nº 018. Del 15 al 31 de Diciembre de 1964
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen VI. Curso 1943-44
Spanyol nyelven tanulni magyarországon. Magyar-spanyol kéttannyelvü képzés
La aventura de aprender. Cómo hacer frente al cambio climático
That's English! Básico A2.3