Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Guía de la integración. Edición 1997
Revista de educación nº 5
Geografía. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Biology in University Access for the Over-25s in Spain
Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español 2016
Calanda nº 2. Revista didáctico-cultural
Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media
Infoboletín nº 50. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Alba nº 045. Del 15 al 31 de Marzo de 1966
Carta de Servicios. Biblioteca de Educación 2019-2022 (Tríptico)