Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Enlace nº 82. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Estadística de la enseñanza en España 1992-93. Datos avance y evolución del alumnado
PISA 2018. Programa para la Evaluación Internacional de los Estudiantes. Informe español
Boletín informativo nº 3. Unidad de Igualdad de Género del MECD
Ampliación de los sistemas de representación técnicos y gráficos. Materiales didácticos. Bachillerato
EDIF 71. ¿En qué divergen los resultados académicos de los jóvenes y sus resultados en el mercado laboral entre las distintas regiones?
Propuestas de mejora. Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2009-2010
Tecla nº 4/2021. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Revista de educación nº 188
El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Informe para el profesorado