Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Premios nacionales 1998 a la innovación educativa. Premios concedidos a proyectos de innovación educativa por centros y grupos de profesores para el curso 1997-98
Azimut. Boletín del Museo Nacional de Ciencia y Tecnología nº 17
Boletín de educación educainee nº 4. Estrategia, educación y formación 2020. Seguimiento y monitorización
EDIF 77. ¿Cómo varía la ventaja salarial de la educación terciaria según el campo de estudio?
Informe sectorial nº 1. Variación datos de las familias profesionales. Trabajadores por cuenta ajena
Guía para docentes españoles en Argentina
Terrorismoaren biktimak eta giza eskubideak. Balio etikoetarako. Unitate didaktikoa. DBH4
Documento de organización del centro y resultados académicos del curso anterior. Educación primaria. Privado. BUP-COU. Público y privado. F.P. Público y privado. Curso 1993-94
Recursos para las clases de cultura en la Agrupación de Lengua y Cultura de Bruselas. Castilla y Flandes: una historia compartida
Docentes y asesores españoles en Bulgaria. Guía 2025 y 2026