Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Revista de educación nº extraordinario año 1988. La educación en la ilustración española

Boletín de educación educainee nº 47. Alumnos de bajo rendimiento: por qué se quedan atrás y cómo se les puede ayudar

Canciones populares e infantiles españolas

Fundamentos de diseño. Materiales didácticos. Bachillerato

La educación física y el deporte en los centros escolares de Europa

Enlace nº 91. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Imagen Personal

Propuesta de materiales para el aula de matemáticas. (Secundaria Obligatoria)

Guía de auxiliares de conversación en Canadá 2017-2018

Infoasesoría nº 173. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo