Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Tecla nº 3/2016. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Guide pédagogique. Gouvernement ouvert. École élémentaire
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1990
Mitos en torno al aprendizaje de idiomas: generando una opinión crítica a través de la divulgación de investigaciones recientes
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 9. Análisis y diagnóstico para el desarrollo local de Teruel
La prensa en el aula. Formación en red
Revista de educación nº 254-255. Administración educativa
La educación y el proceso autonómico. Volumen XI
Actas del XXVII seminario español en Brasil. São Paulo, 27 de abril de 2019
Anaquel nº 39. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal