Revista de educación nº 400. April - June 2023. Policy Building and Generation of Knowledge in Education
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Policy building and generation of knowledge in education ; On the difficulties of incorporating international comparative evidence into educational policy making. Lessons that the education sector could learn from political science ; Evidence-based education. Scientific dangers and political advantages ; Strengthening research use in education policy: International landscape ; International Organizations and Evidence-based Education Policy: Their evident relation ; Radiography of a decade of Spanish educational scientific journals (2011 - 2020) ; Educational Practices and Teaching Styles in Twentiethcentury Spain. Reflections in the Revista de Educación ; Contribution of scientific journals to the construction of teacher training policies in Portugal; Federalism, School Reforms, and the Principle of Equality in Argentina ; Asymmetries of cross-national regulatory laws on Heritage Education ; Gender stereotypes and vocational variables in secondary education female students ; Development of graduates' transversal competences: the mobility program Galeuropa ; Teacher credibility and learner engagement in traditional and nontraditional education university students
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 8472121840002
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Infoboletín nº 55. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Boletín Programas Mujer y Deporte MyD (octubre). Nº 45
Plan de refuerzo, orientación y apoyo (PROA 2007)
El vídeo en Educación Primaria (Primer Ciclo), Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Participación educativa nº 4. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La participación de padres y madres en la educación
Unidad didáctica: La población de Ceuta
Mosaico nº 41. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
II Informe del servicio de atención telefónica de casos de malos tratos y acoso en el ámbito de los centros docentes del sistema educativo español. De noviembre de 2017 a octubre de 2018
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2008
Plan de evaluación de centros docentes : niveles no universitarios : programa piloto para al curso 1991-1992, documento 5