Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados

Fitxes per a l'orientación professional vol. 3

Píldoras en español. Canciones y poesías para que tu español mejore

Hoja de cálculo y enseñanza. Recursos para la formación 1988

Infoboletín nº 67. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Revista de educación nº 283. Crisis económica. Crisis educativa

Boletín Programas Mujer y Deporte MyD (octubre). Nº 45

Diseño de materiales multimedia web 2.0. Formación en red

Infoasesoría nº 169. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Docentes y asesores españoles en Suiza y Austria. Guía 2025 y 2026

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2013