Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados

Espiral nº 31. Revista de educación y didáctica del español 31/2023

Enlace nº 107. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia

Obras de teatro escolar en español nº 5

Azulejo para el aula de español nº 10

Revista de educación nº 348. El valor añadido en educación

Ley Orgánica del Derecho a la Educación (LODE) y disposiciones reglamentarias

Vida escolar Nº 121-122

Revista de educación nº 204

Formación profesional a distancia. Revestimientos en láminas

Policy Brief 9. ¿Leer es contagioso? Examinando las actitudes y comportamientos en lectura de progenitores y niños