Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados

Vida escolar nº 170-171

Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo IV (Siglo XIX)

Report on the assessment of the quality of universities in Spain

El planeamiento de la educación

Enlace nº 100. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia

Guía de centros docentes V. Segovia - Zaragoza - Ceuta - Melilla. 1-Marzo-1979

JEFE-Vi I: Contribuciones a las Primeras Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena. Viena, 13 y 14 de octubre de 2017

Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2017. Área de Educación

PISA 2018. Resultados de lectura en España

Revista de educación nº 381. Julio-Septiembre 2018