Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Boletín de novedades nº 42. Noviembre-Diciembre 2022. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Industrias alimentarias. Técnico en elaboración de vinos y otras bebidas. Grado Medio. Formación Profesional
Actas del VI seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. El texto literario en la enseñanza del español como lengua extranjera
JEFE-Vi III: Contribuciones a las terceras Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena
Boletín de noticias nº 64
Revista de educación nº 200
Balcón nº 4. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos
Boletín de educación educainee nº 38. Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2014
Plan de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis). Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario
Anaquel nº 7. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal