Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 402. October-December 2023
Colección legislativa año 1998
Bibliotecas escolares. Premios 2009
Revista de educación nº extraordinario año 1988. La educación en la ilustración española
Revista nacional de educación. Diciembre 1941
Servicios al consumidor. Grado superior
Historia del arte. Materiales didácticos. Bachillerato
Revista de educación nº extraordinario año 1987. Investigación sobre integración educativa
Formación profesional. Titulaciones. Edición 2002
Reconnaissance professionnelle des diplômes obtenus dans l`union européenne. Professions réglementées et autorités compétentes en Espagne