Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Seminario internacional de prospectiva de la educación
Eusebio Sempere
Niños, educación y calidad de vida
Palágenes 2.0. Diccionario básico de español, temático y multimedia
Materiales para la clase de ELE 2015. Nivel A2
Construcción de un traductor
La dinámica en la oposición masculino/femenino en la mitología griega. Premio Emilia Pardo Bazán 1990. Guía del profesor.
Bibliotecas escolares. Premios 2008
Revista de educación nº extraordinario año 2010. Abandono temprano de la educación y la formación: cifras y políticas
Bibliotecas escolares. Premios 2007