Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 370
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Memoria de actividades de I+D+I 2004. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología

Arquitectura escolar. Instrucciones y planos modelos para escuelas graduadas de 6 o de 12 secciones

Estadística universitaria. Curso 2002-2003

Voces hispanas nº 10. Revista de la Consejería de Educación en Australia

Retos en las prácticas docentes para la incorporación del enfoque del desarrollo sostenible en la Educación Secundaria Obligatoria

Energía y Agua

Jornadas de formación del profesorado en la enseñanza de l2/ELE y la literatura española contemporánea. Universidad de Sofía "San Clemente de Ojrid" 10-12 de abril de 2008

Biosfera. Ciencias de la naturaleza. ESO y bachillerato

Vítimas do terrorismo e dereitos humanos. Unidade didáctica para valores éticos. 4º ESO

Circuito cerrado de televisión y enseñanza