Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Tecla nº 1/2017. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda

Boletín de Seguridad de la Información nº 3

Orientación profesional y políticas públicas. Cómo acortar distancias

Vida escolar nº 84

Currículo de lengua y literatura españolas. Cursos III, IV y V. Secciones bilingües de Eslovaquia 2015

Estadística del gasto público en educación. Presupuesto inicial años 1985 a 1993

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Subdirección Territorial Madrid-Norte

Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Diez: Familia y tratamiento

Infoasesoría nº 172. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda 2018