Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Ciencias de la naturaleza. Explorando los seres vivos. Las nuevas tecnologías en la Educación Secundaria
Estudio de alfabetización mediática en centros de Educación Secundaria Obligatoria
Catálogo de Diapositivas 72
redELE nº 6. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Anaquel nº 31. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Alba nº 116. Del 1 al 15 de Marzo de 1969
Biología y geología. Materiales didácticos 2. Bachillerato
Enlace nº 94. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Boletín de educación educaINEE nº 77. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (II)
La radicalización violenta. Unidad didáctica para Psicología. 2º Bachillerato