Revista de educación nº 399. January-March 2023
Artículos contenidos en esta revista: Academic determinants and motivations according to the gender of vocational training students ; CLIL lesson planning in Education student teachers: a case study ; Sexual orientation, self-esteem, and academic achievement during adolescence ; What can the teachings of the Tao classics contribute to western education? ; The teaching profession in European Union Education Policy ; Transitioning to adult life from a gender perspective: care leavers over 25 years of age ; Dishonest conduct and corrective measures. Business university student perspective ; Relationship between preference in teaching styles with participation in assessment and teaching styles that support basic psychological needs in Physical Education ;Comparison of multiple regression and artificial neural network performances in determining the order of importance of predictors in educational research
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 8472121840000
- Edición
- 1
Libros relacionados
Ley de reforma universitaria
The internationalisation of higher education in Spain. Reflections and perspectives
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 13. Diagnóstico para el desarrollo CODEF. Delicias de nuestro barrio
Mosaico nº 14. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Tiempos de pruebas: los usos y abusos de la evaluación
Estrategia universidad 2015. Contribución de las universidades al progreso socioeconómico español 2010-2015. Octubre 2010
Becas y ayudas a la investigación
Tecla nº 1/2024. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Segunda época. Vol. 3 / Nº 4 / 2014. Nº extraordinario. Escuelas de éxito. Características y experiencias
Reconnaissance professionnelle des diplômes obtenus dans l`union européenne. Professions réglementées et autorités compétentes en Espagne