Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
El profesorado universitario: Situación en España y tendencias internacionales
Marcos teóricos y especificaciones de evaluación de TIMSS 2003
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1975-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
Avanzando hacia una educación inclusiva. La atención al alumnado con necesidades educativas especiales en las CC. AA. a través de la revisión de la normativa
Boletín informativo nº 20 Noviembre - Diciembre. Eurydice España - rediE
Tecla nº 2/2017. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Revista de educación nº 134
Victims of terrorism and human rights. Unit of work 14-15 year old secondary school students
Materiales para el aula de español
Leer.es. Noviembre 2011: Crear. Leer arte. Leer para aprender en arte