Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
 
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
 - Espacios naturales y política medioambiental
 - Alba nº 139. Del 15 al 28 de Febrero de 1970
 - El cortometraje en las tutorías de 4º de la ESO. Guía didáctica. Proyecto hablando se entiende la gente
 - That's English! Intermedio B2.3
 - Índice de legislación educativa (año 1996). Material de apoyo a la función inspectora
 - Textos ELE y educación en valores
 - El cortometraje en las tutorías de 3º de la ESO. Guía didáctica. Proyecto hablando se entiende la gente
 - Infoasesoría nº 182. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
 - Debate del diseño curricular de base. Informe síntesis
 - Hispanogalia 2005-2006. Revista hispanofrancesa de pensamiento, literatura y arte II



