Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146084
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín de educación educaINEE nº 76. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (I)
Catálogo de vídeos
Alba nº 051. Del 15 al 30 de Junio de 1966
Programas de desarrollo de la investigación e innovación educativa 1982-1983
Desarrollo y educación de los niños y niñas con espina bífida (volumen I). Desarrollo y atención temprana y La escuela infantil (volumen II)
Revista de educación nº 348. El valor añadido en educación
Catálogo de diapositivas del Servicio de Publicaciones. Medios audiovisuales
Matemáticas I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda. 2022-2023
Conferencia mundial sobre necesidades educativas especiales: acceso y calidad. Informe final. Salamanca, España, 7-10 de junio de 1994