Revista de educación nº 399. January-March 2023
Artículos contenidos en esta revista: Academic determinants and motivations according to the gender of vocational training students ; CLIL lesson planning in Education student teachers: a case study ; Sexual orientation, self-esteem, and academic achievement during adolescence ; What can the teachings of the Tao classics contribute to western education? ; The teaching profession in European Union Education Policy ; Transitioning to adult life from a gender perspective: care leavers over 25 years of age ; Dishonest conduct and corrective measures. Business university student perspective ; Relationship between preference in teaching styles with participation in assessment and teaching styles that support basic psychological needs in Physical Education ;Comparison of multiple regression and artificial neural network performances in determining the order of importance of predictors in educational research
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 8472121840000
- Edición
- 1
Libros relacionados
Plan estratégico de salud escolar y estilos de vida saludable (2016-2020)
Formación y orientación laboral. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Matemáticas aplicadas a las ciencias sociales I. Materiales didácticos. Bachillerato
Formato Ibermarc para monografías : manual
Boletín de educación educaINEE nº 77. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (II)
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 5. Indicadores educativos nacionales e internacionales
PISA 2022. Pensamiento Creativo. Informe español
Infoasesoría nº 145. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXVI
Boletín Informativo INEE N.º 7 enero 2022