Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Páginas
- 284
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Alba nº 133. Del 15 al 30 de Noviembre de 1969
Participación educativa nº 5. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La participación y la dirección de los centros escolares
Pirineos nº 12. Revista de la Consejería de Educación en Andorra
INFORME SOBRE LA REFORMA EDUCATIVA EN ESPAÑA
Gida didaktikoa. Gobernu Irekia. Lehen Hezkuntza
Calificaciones, por áreas o asignaturas, en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1990-91
La libre circulación de profesionales en Europa, y su incidencia en España
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2002
Infoasesoría nº 162. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Validación del aprendizaje no formal e informal en la educación superior en Europa