Revista de educación nº 381. July-September 2018
Articles oncluded in this issue: Construction of intuitive representations about sound in preschool children ; Linking the University of Granada CertAcles listening test to the CEFR ; Impact of the economic crisis on school segregation in Spain ; Analysis of the Learning Styles measurement tools ; Numerical magnitude processing and mathematics achievement ; Illiteracy in the first third of the twentieth century: the
creation of schools in Valdés (Asturias) ; Linking coaches and student achievement: PTA in Colombia ; State of scientific practices and educational research. Potential challenges for the next decade ; Social Capital and Social Networks of Teachers: Systematic Review ; Inquiry-based Science Education. A systematic review of Spanish production ; Do experimentation outreach programs improve attitudes towards school science?
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104060
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Documento de organización del centro. B.U.P. Público. Memoria informativa 1990-91
Policy Brief 9. ¿Leer es contagioso? Examinando las actitudes y comportamientos en lectura de progenitores y niños
Latín. Ejercicios de traducción. 3º B.U.P.
III Jornadas de formación del profesorado de español. Instituto Cervantes de Sofía. 9-10 de septiembre de 2010
Cuadernos de Rabat nº 26. Tareas de español lengua extranjera para los niveles iniciales (2)
Vida escolar nº 139 - 140
Vida escolar nº 89 - 90
Utilización de las TIC en alumnos con necesidades específicas de apoyo educativo (NEAE). Diagnóstico y diseño de aprendizaje y evaluación
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2011
Boletín de educación educainee nº 5. Características principales de los estudios de evaluación internacional PIRLS y TIMSS