Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Formación Profesional. Fabricación mecánica. Técnico superior en construcciones metálicas. Grado superior
Actividades Agrarias. Técnico en Explotaciones Agrarias Extensivas. Grado Medio
Vida escolar Nº 85-86
Música. Reforma del ciclo superior de la E.G.B.
EDIF 70. ¿Cómo se puede mejorar la comparabilidad de las estadísticas sobre educación y cuidados de la primera infancia?
Calanda Nº 17. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Historia del arte. 2º de bachillerato. Bachillerato a distancia
La prensa en el aula. Formación en red
Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Revista de educación nº 199