Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 1. El curso de inteligencia emocional
Los medios de comunicación social en la doctrina de la Iglesia
Normas reguladoras del funcionamiento de las escuelas de educación infantil y de los colegios de educación primaria
IEA Compass. Briefs in Education 10. Evaluaciones internacionales educativas a gran escala: guía breve.
Temas relevantes de la matemática actual: el reto de la enseñanza secundaria
Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 2005-2007.
Utilización de las TIC en alumnos con necesidades específicas de apoyo educativo (NEAE). Diagnóstico y diseño de aprendizaje y evaluación
Alba nº 152. Del 1 al 15 de Septiembre de 1970
II Jornadas de formación del profesorado de español 09
Materiales para la clase de ELE 2017-2018