Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Docentes y asesores españoles en Brasil y Colombia. Guía 2025 y 2026
Docentes y asesores españoles en Italia. Guía 2025 y 2026
Infoasesoría nº 109. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Boletín de noticias nº 49
Colección legislativa año 1950
Aprendizaje para la sostenibilidad en Europa: Creando competencias y apoyo a docentes y centros educativos
Colección legislativa año 1991
INFORME SOBRE LA REFORMA EDUCATIVA EN ESPAÑA
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (León)
Formación profesional a distancia. Seguridad en la construcción