Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Derechos y deberes de los alumnos
Guía para auxiliares de conversación de español en el Reino Unido. Curso 2016-2017
La medicina en la pintura
Sección Internacional Española = Sezione Internazionale ad opzione Spagnolo. Liceo Classico, Linguistico, Internazionale Linguistico e Scientifico Carlos Botta (Folleto)
Actas del XI seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Internet como herramienta para la clase de E/LE
Tesis doctorales 1989/1990
XXXIII Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa
Aprendiendo español. La lengua y la cultura españolas se aprenden y se refuerzan con el programa ALCE
Boletín de educación educainee nº 2. Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE. 2012
Industrias alimentarias. Técnico en molinería e industrias cerealistas. Grado Medio. Formación Profesional