Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Una educación de calidad para todos y entre todos. Informe del debate
Boletín Informativo INEE N.º 1 enero 2021
Revista de Bachillerato nº 10. Abril - Junio 1979
Catálogo Modular del Sistema de Formación Profesional
Filosofía. Materiales didácticos. Bachillerato
Guía de la universidad 1993
Revista de educación nº 287. La reforma de las enseñanzas medias: evaluación externa
Espiral nº 11. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Yo te diré... nº 4. Revista digital de la Asesoría de Educación en Manila
Boletín de educación educainee nº 64. PISA 2018. Competencia global (I). Rendimiento del alumnado