Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Títulos españoles y extranjeros de médicos especialistas. Obtención, homologación y reconocimiento
Alba nº 017. Del 1 al 15 de Diciembre de 1964
Materiales para la reforma. Educacion Secundaria. Optativas. Educación moral y cívica
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Burgos)
ALPHA 92. Estrategias de alfabetización
redELE nº 34. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Fabricación Mecánica. Técnico Superior en Desarrollo de Proyectos Mecánicos. Formación Profesional Grado Superior
Actas del XIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes
Tinta China nº 19. Revista de la Consejería de Educación en China
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1983-2. Actos Administrativos. Números del 18 al 52 más 2 números extraordinarios e índices 2º y 3º trimestres