Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Language and culture assistants to Spain 2019 (Folleto en inglés)
Temas de investigación educativa 2
Boletín de novedades nº 45. Mayo-Junio 2023. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Directorio de centros de documentación y bibliotecas especializadas
Informe sectorial nº 2. Variación datos de las familias profesionales. Trabajadores por cuenta ajena
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1992-2. Actos Administrativos. Números del 31 al 52 más 1 número extraordinario
Cartas para el humanismo social
Museo Nacional de Ciencias Naturales: Consejo Superior de Investigaciones Científicas
Normas de organización y funciones del departamento
La promoción de la diversidad y la inclusión en los centros educativos de Europa