Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2007
Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora. Tema 4. La respuesta educativa
Los movimientos migratorios en la Europa de los 28. Unidades de secundaria y A-level
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1999-2000
IEA Compass Briefs in Education. Nº 16
Guía para auxiliares de conversación en Irlanda 2020
De la urbanidad en las maneras de los niños. (De civilitate morum puerilium)
Guía para docentes y asesores españoles en Polonia 2022-2023
Revista de educación nº 71
Convivencia escolar y diversidad cultural. Estudio sobre la convivencia escolar en centros educativos de Melilla