Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Boletín de novedades nº 29. Septiembre-Octubre 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional

Guía del Tutor. Auxiliares de Conversación en España | 2020-21

Memoria 2013

Infoasesoría nº 188. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo

Boletín informativo nº 21 Enero 2020. Eurydice España - rediE

Estudio del programa de Historia de España en las Secciones Bilingües de la Consejería de Educación en Polonia

Enlace nº 118. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia

Infoboletín nº 78. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

El aprendizaje permanente en España : debate sobre el memorándum de la Comisión Europea

Formación profesional a distancia. Revestimientos en láminas