Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Alba nº 022. Del 15 al 28 de Febrero de 1965
Aprendiendo con videojuegos. Jugar es pensar dos veces
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1978-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cáceres
Evaluación externa de la reforma experimental de las enseñanzas medias (I)
La educación y el proceso autonómico. Volumen XV
Estudio de alfabetización mediática en centros de Educación Secundaria Obligatoria
Anuario de estadísticas deportivas 2016
Revista de Bachillerato. Suplemento del nº 15. Julio - Septiembre 1980
Enseñanza privada - enseñanza no pública: formas y estatutos en los estados miembros de la comunidad europea