Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área de matemáticas

Danzas para educar. Unidad didáctica: Danza "Indo EU" (Portugal)

Un bicho extraño. Un cuento raro para la clase de español. Situación de aprendizaje de Primaria

Guía de la integración. Edición 1999

La educación secundaria en la Unión Europea: estructuras, organización y administración. 1997

Boletín informativo nº 1 Enero 2018. Eurydice España - rediE

El mundo de Fantasmín. Recursos interactivos para educación infantil

Alba nº 148. Del 1 al 15 de Julio de 1970

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 7 abril 2006

Materiales para la clase de ELE 2015. Nivel A1