Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
España. El Movimiento Educativo durante el año escolar 1965-1966
Tecla nº 2/2015. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Pirineos nº 3. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra
Programación de lengua extranjera. Inglés (1). Secundaria obligatoria. 3er. curso
Alba nº 144. Del 1 al 15 de Mayo de 1970
Boletín informativo nº 11. Unidad de Igualdad de Género del MEYFP. Igualdad en cifras MEFP 2023
Enlace nº 103. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 2000-2001
Boletín de educación educainee nº 55. TALIS 2018 (II). La autoeficacia y satisfacción del profesorado
Revista de educación nº 143