Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Revista de educación nº 247

Formato IBERMAC para Monografías. Manual

Revista de educación nº 123

Guía didáctica Gobierno Abierto. Educación Primaria

Cien años de educación en España. En torno a la creación del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes

Vida escolar nº 48

Docentes y asesores españoles en Países Bajos. Guía 2024-2025

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 21 enero 2005

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1945. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 53 e índice 1º semestre

Ecoauditorias y proyectos de calidad de los centros educativos