Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
IEA Compass Briefs in Education. Nº 16
Revista de educación nº 221-222
IEA Compass Briefs in Education. Nº 13
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2022. Informe español
Documento de organización del centro y resultados académicos del curso anterior. Educación primaria. Público y privado. BUP-COU Público y privado. F.P. Publico y privado. Curso 1992-93
EDIF 62. ¿Cómo van cambiando las ventajas salariales de los trabajos con educación terciaria en las diferentes generaciones?
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras. Premios 1999
Legislación del Deporte
Spanish sixth form day: Temas de España y América. El sistema educativo español y la nueva Ley Orgánica de Educación
Tesis doctorales. Tomo III: ciencias humanas 1976-77/1988-89