Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Infoasesoría nº 91. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Premios a la Acción Magistral 2017

Guía para docentes y asesores españoles en Rumanía 2022-2023

Boletín de noticias nº 32

Rentas Reales de Aragón de la época de Fernando I (1412 - 1416). Archivo de la Corona de Aragón. Colección de documentos inéditos (Segunda época). Volumen XLVII

Servicios de restaurante y bar. Grado medio

Revista de educación nº 153

Catálogo de mobiliario normalizado para E.G.B.

Materiales para la enseñanza multicultural nº 24

Infoasesoría nº 133. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo