Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados

Colección legislativa año 1989

Guía de auxiliares de conversación españoles en Alemania 2016/2017

Plan estratégico de salud escolar y estilos de vida saludable (2016-2020)

Calanda nº 7. Revista didáctico-cultural

Boletín Informativo INEE N.º 7 enero 2022

Guía para estudiar en Países Bajos. Consejería de Educación de España en Países Bajos

Vida escolar nº 100

EDIF 65. ¿Cuál es el nivel educativo alcanzado y sus consecuencias en el mercado de trabajo de los adultos nacidos en el extranjero en comparación con los de sus compañeros nativos?

Infoasesoría nº 186. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Bibliotecas escolares. Premios 2010