Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
IEA Compass Briefs in Education. Nº 3
Revista de educación nº 157
PISA : Programa para la Evaluación Internacional de Alumnos
Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
Boletín de Seguridad de la Información nº 5
Mosaico nº 19. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
La cultura del pueblo gitano en el currículo de la educación obligatoria, a través de su presencia, ausencia y percepción en los libros de texto
La educación y el proceso autonómico. Volumen XV
La aventura de aprender. Cómo hacer un aula feminista
Guía didáctica. Curso de formación en educación a distancia