Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Lengua extranjera. Inglés 2. Rutinas diarias (Daily routines)
Boletín informativo nº 25 Diciembre 2020. Eurydice España - rediE
Infoasesoría nº 181. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
El altavoz nº 6. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Hispanogalia nº 8. Revista de la cooperación educativa hispano-francesa
PISA in Focus 78. Resolución colaborativa de problemas
IV Jornadas de formación del profesorado de español. 8 - 9 de septiembre de 2011
El sesgo de género en las enseñanzas de la Formación Profesional en España
Guía para auxiliares de conversación en España - 2001
Alimentación saludable. Guía para las familias