Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Enlace nº 83. Boletín informativo de la Consejería de Educación de Polonia
Alba nº 105. Del 15 al 30 de Septiembre de 1968
Hacia un espacio común de enseñanza superior. Unión Europea, América Latina y Caribe (UEALC)
Espiral nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Calidad de la educación y eficacia de la escuela. Estudio sobre la gestión de los recursos educativos
El desarrollo curricular de la competencia en comunicación lingüística
Study in Spain
Cine en el aula de ELE
Programa ARCE. Guía para la participación
Revista de educación nº 379. January-March 2018