Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Las cifras clave de la educación en la Unión Europea 1997
Guía para docentes y asesores españoles en Italia 2021
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2008
Guía para asesores y docentes en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo 2021-2022
Informe 2020 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2018-2019
Acti/España nº 14. Actividades para la clase de español
Entremontaña en el aula nº 4. Cuaderno de comentarios de la prueba de bachillerato. Instituto Español de Andorra
Cursos para extranjeros en España 1970
Boletín Informativo INEE N.º 6 noviembre 2021
Formación y orientación laboral. Ciclo formativo: Educación Infantil