Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados

Revista de educación nº 39

Sistema nacional de cualificaciones y formación profesional

Los estudios de un joven de hoy

Vida escolar nº 193 - 194

Boletín informativo nº 14 Marzo 2019. Eurydice España - rediE

Comisión Permanente de la Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología. Memoria 1987-1988

Infoboletín de Países Bajos nº 12. Boletín de información sobre la enseñanza del español

Auxiliares de conversación españoles en Canadá. Guía 2022-2023

Estudio del programa de Historia de España en las Secciones Bilingües de la Consejería de Educación en Polonia

Revista de educación nº 397. July-September 2022