Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Boletín de novedades nº 37. Enero-Febrero 2022. Ministerio de Educación y Formación Profesional
La aventura de aprender. Cómo hacer un prototipo
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Melilla
Recetario intercultural. Textos prescriptivos. Unidad y guía didáctica. Nivel I - Módulo II. Ámbito de lengua castellana y literatura
Algunas propuestas de trabajo para la integración curricular de las nuevas tecnologías de la información en el ciclo superior de la Educación General Básica
Materiales para la enseñanza multicultural nº 2. Las mujeres en nuestras culturas
Una educación de calidad para todos y entre todos. Propuestas para el debate.
II Plan de la calidad de las universidades = The second plan for quality of universities
Infoboletín nº 85. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Revista de educación nº 230-231