Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Boletín de noticias nº 27
Materiales para la clase de ELE 2015. Nivel B1
Vida escolar nº 37
Formación profesional. Textil, confección y piel. Grado medio. Grado superior
Evaluación del Programa de Integración
Guía didáctica. Gobierno abierto. Educación Primaria. Accesible
Revista de educación nº 31
Actas del XXVII seminario español en Brasil. São Paulo, 27 de abril de 2019
Formación profesional. Industrias alimentarias. Grado medio. Grado superior
Revista de educación nº 121