Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Leer.es. Lees. Estudiantes, docentes, familias
Becas. Curso 2017-2018
Actas del XXIV seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Español lengua lationamericana
Seminario 2003. "Inmigración y educación: la intervención de la comunidad educativa"
Cachoeira. Revista de la Consejería de Educación en Brasil
Guía de centros docentes I. Andalucía. 1-Marzo-1978
Revista de educación nº 1
Identidad, innovación y entorno en la universidad Española. Proyectos de Campus de Excelencia Internacional = Identity, innovation and inveroment at Spanish Universities. The International Campus of Excellence Projects
Revista de educación nº 378. Octubre-Diciembre 2017
La aventura de aprender. Cómo hacer un laboratorio electrosonoro