Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

Primer escalafón del magisterio nacional primario. Maestros, 1946. Folleto 4 (fascículo 2)

Diez canciones actuales para conectar con los clásicos literarios

Programación de lengua extranjera. Inglés (1). Secundaria obligatoria. 3er. curso

Boletín informativo nº 49 Diciembre 2024. Eurydice España - rediE

Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 1. Resultados de la evaluación de la educación primaria 2003

Cuadernos de Rabat nº 29. Tareas de español como lengua extranjera

Garapen Iraunkorrerako Hezkuntzako Jardunbide Egokiak Bilduna. ZN3. Gazteen Nazioarteko Konferentzia: Zaindu dezagun Planeta - CONFINT

Informe 2007: objetivos educativos y puntos de referencia 2010

Alba nº 088. Del 1 al 15 de Enero de 1968

Boletín de noticias nº 32