Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social. Diario de la implantación
La prevención del consumo de drogas y la conducta antisocial en la escuela: análisis y evaluación de un programa
That's English! Vocabulario y gramática 1
Lengua Extranjera II: francés. Materiales didácticos. Bachillerato
Memoria 2002-2004. Agencia Nacional Sócrates
Puente nº 1. Boletín informativo de la Agregaduría de Educación de la Embajada de España en Rusia
Sociedad, cultura y educación
Infantil y primaria. Programación
Alba nº 089. Del 15 al 31 de Enero de 1968
Lengua árabe en los centros docentes españoles en Marruecos. Desarrollo curricular de educación primaria