Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
I Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención del abandono escolar y la prevención y atención del acoso escolar
Colección legislativa. Índices analítico y cronológico años 1961-1970
Revista de educación nº 326. Bilingüismo y educación
Educación y desarrollo de la tolerancia. Programas para favorecer la interacción educativa en contextos etnicamente heterogéneos. IV. Instrumentos de evaluación
XII Congreso AHPE. El uso de las nuevas tecnologías en la clase de E/LE
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 3. PISA en detalle. Características del estudio PISA 2003
Cursos en el extranejro 1970
Espiral nº 21. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Desarrollo, transferencia y difusión social de la investigación en TIC para la educación
El ordenador en Educación Primaria (2º y 3er. Ciclos). Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994