Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Formación profesional a distancia. Formación y orientación laboral
Boletín informativo nº 19 Octubre 2019. Eurydice España - rediE
Revista de educación nº 319. Equidad y calidad en educación
Boletín de educación española nº 3. Tercer trimestre 2010
Estadística de la enseñanza en España 1997/98. Infantil, primaria, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas y E. adultos
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 7 abril 2006
Revista de educación nº 401. Julio-Septiembre 2023
Sí, sí, sí. Mi entorno. My environment
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1961-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre
Boletín de educación educainee nº 66. TIMSS 2019. Informe español (I). Resultados en matemáticas y ciencias