Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Cuestionarios de formación profesional. Segundo grado
Museo Nacional de Artes Decorativas
Informe sectorial nº 9. Variación de datos Familias Profesionales. Profesionales en activo
Resumen de la memoria de actividades del Plan Nacional de I+D en el cuatrienio 1988-1991 y perspectivas futuras
Webquest. Formación en red
Infoasesoría nº 102. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Espiral nº 20. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
redELE nº 21. Revista electrónica de didáctica. Español lengua extranjera
La educación y el proceso autonómico. Volumen II
La aventura de aprender. Cómo hacer entrevistas