Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de educación nº 13
XVIII Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Huesca)
Historia de España. Textos y actividades. Baja Edad Media
Los planes de inclusión social en las comunidades autónomas y en las corporaciones locales
La enseñanza del español en Bélgica
Revista de educación Nº 405. July-September 2024. Gamification, Video games and eSports
Revista de educación nº 330. Reflexiones sobre política educativa
Nomenclator 1985. Centros docentes de la provincia de Madrid. Educación Preescolar. Educación General Básica. Educación Especial. Educación de Adultos
Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora. Tema 2. Instrucción, motivación y comunicación