Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de educación nº 9
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 6 octubre 2006
¡Buenos días! Curso de español para niños
¿Universidad sin clases? Condiciones de vida de los estudiantes universitarios en España (Eurostudent IV)
Secciones bilingües de español en Rumanía
Alba nº 152. Del 1 al 15 de Septiembre de 1970
Teoría y práctica del viaje educativo
Vida escolar nº 143 - 144
Revista de educación nº 264
Enlace nº 104 (Vol. II). Boletín de la Consejería de Educación en Polonia