Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Bienestar en la escuela
Banco de recursos en línea 2012
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1990
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen IV. Curso 1941-42
Actas del VII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Dificultades y estrategias
Propostas de mellora. Informe sobre o estado e situación do sistema educativo. Curso 2008-2009 = Propuestas de mejora. Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2008-2009
Sí, sí, sí. Aquí estoy yo. Here I am
X Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"
Guía de auxiliares de conversación en Canadá 2021-2022
Programa de diversificación curricular. Ámbito lingüístico-social. Educación secundaria obligatoria